Nawigacja

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Jeder
30 lipiec 2017
Zauważyłem tak jakby komputery w autobusach nie wyrabiały z wyświetlaniem przystankóœ. w autobusach z tablicami nie ma tego problemu jednak

Szeryf
10 lipiec 2017
Od dzisiaj wszystkie wyświetlacze są spod mojej ręki. Ktokolwiek zauważy błąd to pisać Wink

Szeryf
23 czerwiec 2017
#43 - wtargnięcie i potrącenie pieszej na pl. Św. Małgorzaty.

dawid1666
16 czerwiec 2017
Dzisiaj #50 wyjechał na linie.

Szeryf
09 czerwiec 2017
Dzisiaj wyjechał odświeżony #41.

Zobacz zdjęcie

Galeria zdjęć > IKARUS 280.26 #738 > IKARUS 280.26 #S-738 << >>
002a.png
1986 - Świdnica, ul. Emilii Plater. Na uwagę zasługuje ówczesne malowanie numeru taborowego na kolor żółty wraz z jego cieniem, brak "S", oraz biały pas nad atrapą.

Kolekcja : Stanisława Gorlowska

Linia : 8

Wymiary: 1200 x 856 pikseli
Rozmiar pliku: 1.56MB
Komentarzy: 9
Ocena: Brak
Liczba wyświetleń: 517

Komentarze

#1 | Telesfor dnia 07 styczeń 2017
Zastanawiające jest również to, że dwuletni wóz ma przemalowany zderzak na kolor czerwony. Oryginały z tego rocznika miały biały zderzak i oczywiście, tak jak wspomniałeś, nie miały białego pasa nad atrapą. Nie przypominam sobie żółtego malowania numeru taborowego. Może to jakiś eksperyment świdnickiego oddziału WPK, który nie spodobał się dyrekcji w Wałbrzychu i nakazano powrót do pierwotnego koloru Smile
#2 | Szeryf dnia 07 styczeń 2017
Data wykonania zdjęcia jest przybliżona. Przypuszczam, że będzie to w przedziale 1985 (na drugiej fotografii po lewej stronie stoi Ikarus z drugiej dostawy) - 1987 (w 1987 r. rozpocząłem naukę szkolną, a od samego dzieciństwa interesowałem się autobusami). Nie wiem, który Ty jesteś rocznik, ale mi te żółte numery taborowe trochę świtają. Mało tego - coś mi się tak przypomina że również S-737 wyglądał identycznie. Jedynie S-739 i S-740 pozostały klasyczne.
#3 | Szeryf dnia 07 styczeń 2017
Z tym eksperymentem, to faktycznie możesz mieć rację. Świadczyłoby o tym zdjęcie S-739, w którym wyznacznik "S" był dziwnie, w porównaniu do całej reszty, dopisany z prawej strony Wink http://www.kmswidnica.pl/photogallery.php?photo_id=657
#4 | Telesfor dnia 08 styczeń 2017
To widać, że Świdnica w jakiś sposób chciała być, w tamtych czasach, niezależna od Wałbrzycha. Pamiętam dobrze przyśpiewkę tamtych lat: "Świdnica, Świdnica piękna okolica, gdyby nie te ruskie, byłaby stolica (województwa oczywiście Smile )
#5 | Telesfor dnia 08 styczeń 2017
A co do mojego rocznika, to mała zagadka. Naukę szkolną zacząłem cztery lata przed pojawieniem się na świdnickich ulicach pierwszego PR 110.
#6 | Telesfor dnia 08 styczeń 2017
Co do 739 to pamiętam. Jako poirytowane tym faktem dziecko pytałem się kolegów o co chodzi w tej numeracji autobusów. A oni mi na to: "A co mnie to obchodzi !". Wtedy zrozumiałem, że chłopcy mają różne zainteresowania, niekoniecznie zbieżne z moimi Smile
#7 | Szeryf dnia 10 styczeń 2017
Zagadka wcale nie była trudna. Pewnie doskonale pamiętasz jeszcze Sany H-100B, a nawet H27B Wink
Ech, gdybyśmy mieli wtedy aparaty ...
#8 | Szeryf dnia 20 styczeń 2017
A pamiętasz 741 biało-brązowego, albo 749-751 (lub 747-749 bo już dokładnie nie pamiętam, a wiem że były trzy) fabrycznie żółto-czerwone ?
#9 | Telesfor dnia 25 styczeń 2017
Biało-brązowego 741 pamiętam, natomiast tych żółto-czerwonych zupełnie nie kojarzę. Może kiedyś ktoś wrzuci fotki tych wozów?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Wygenerowano w sekund: 0.06
1,249,674 unikalnych wizyt