Nawigacja

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Jeder
21 lipca 2018
I tak jest lepiej niż było, mógłby mi ktoś powiedzieć czy takie zapowiedzi też są w innych autobusach, czy tylko w nowych solarkach? Nie było mnie w Świdnicy z dwa tygodnie, a teraz też jakoś czasu ni

Szeryf
11 lipca 2018
Nie tylko moja. Kilka osób o to zabiegało. Jest już o wiele lepiej, chociaż parę drobnych spraw trzeba jeszcze poprawić Wink

Jeder
05 lipca 2018
Szeryfie, czy to twoja "sprawka", że zapowiedzi w nowych Solarisach się poprawnie odtwarzają?

Jeder
21 czerwca 2018
https://www.facebo
ok.com/MPKSwidnica
/posts/15544808746
63402 kolejne zdjęcia naszych Solarisów z fabryki

Szeryf
27 maja 2018
Nic z tego. Solaris ma takie plecy, że najwcześniej dojadą do nas w drugiej połowie czerwca.

Archiwum shoutboksa

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Szeryf 12 grudnia 2016
Dzisiaj robił służbę 15. Na jutro planowana służba 18 Wink
dawid1666 12 grudnia 2016
A widziłem go rano na liniach 6 i 4 Smile
Szeryf 12 grudnia 2016
Volvo znowu w natarciu. Dzisiaj po południu będzie na liniach 7, 2 i 302. Prawdopodobnie jutro też wyjedzie Wink
Cobra 08 grudnia 2016
To super, że nasza strona jest wreszcie na Fejsie Smile Pogratulować Szeryfowi, dodam skromnie, że ja też kiedyś to proponowałem Wink
Szeryf 05 grudnia 2016
Zgadza się. Zaraz o tym napiszę Wink
dawid1666 05 grudnia 2016
Z tego co słyszałem to MPK robi bardziej rozbudowaną akcje mikołajkową niż przed laty Smile
Lisek 04 grudnia 2016
To fajnie, że się udało. Tak dalej!
Szeryf 03 grudnia 2016
Dawno już to planowałem, ale nie wiedziałem jak się za to zabrać Wink
Lisek 03 grudnia 2016
Fajny pomysł z Facebookiem. Smile
Szeryf 03 grudnia 2016
No, w końcu Wink
Misiek 03 grudnia 2016
Ooooo strona działa Grin
Szeryf 02 grudnia 2016
Jak coś innego się zepsuje, to wyjedzie.
dawid1666 01 grudnia 2016
A jutro też ma wyjechać?
Szeryf 01 grudnia 2016
Dzisiaj na linii 41 kursowało Volvo.
Misiek 03 września 2016
Tez nie chcialem zdradzac tych niespodzianek. Ale o Volvie to nic nie wiedzialem. Wielkie zaskoczenie
Szeryf 03 września 2016
Ze względów technicznych po stronie serwera (przenosiny), szczegó?y poprzedniego posta upubliczni? jutro.
Szeryf 02 września 2016
Zgadza sie, ale to nie jedyna niespodzianka. Wiecej szczegolow dzisiaj poznym wieczorem Wink
dawid1666 02 września 2016
W tym roku szkolnym wyjecha? Neoplan #06
Szeryf 09 sierpnia 2016
Doklanie. Dzisiaj utworzylem kompletna metryczke tego wozu Wink Zdjecia tez mam, ale wrzuce dopiero po oklejeniu, gdyz autobus nawet nie ma jeszcze zamontowanych tablic rejestracyjnych.
Cobra 08 sierpnia 2016
Wlasnie sie dowiedzialem od Szeryfa, ze ten autobus juz stoi w zajezdni Wink
Wygenerowano w sekund: 0.07
1,487,827 unikalnych wizyt